slide show

Årstider; Familj + Hus

Dags för lite Årstider. Idag ska jag presentera familjen som ni kommer få följa med under de olika årstiderna. Ni ska även få se deras hus och så ska jag berätta lite om dom och mitt sätt att göra Årstids-inlägg.
Här är den simmen i familjen som jag blev nöjdast med:
Nu till alla familjemedlemmar (Deras kläder till vardags):
Huset:
Helhet.
Garage
Garage
Badrum
Hall
''Vardagsrum''
Kök
Lite växter som jag satte dit för att få det mer hemtrevligt
Matsal
Övervåning ''Hall''
Barnrum ''Del 1''
Barnrum ''Del 2''
''Vuxensovrum'' ''Del 1''
 
Inte världens snyggaste hus men jag gjorde det lite snabbt så det blev som det blev.
Info om familjen:
Detta är en kärleksfull familj full av omtänksamhet. De älskar att göra saker tillsammans och uppleva de olika årstiderna med mat, aktiviteter, fester, tävlingar och massa annat. Föräldrarna i familjen är förlovade och vill gärna ordna ett vårbröllop på stranden. Det går inte en dag utan att de hittar på någonting. 
 
Lite snabbt om familjen. Lite snabbslarv?? Jag kommer faktiskt inte på så mycket att skriva om dom. Hoppas det går bra endå. Ha re bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0