slide show

Epicfaiil + Lucka 10!!

Hej hej. Jag är med i en till tävling nu. Hehe...
Jag vann inte på Keelas tävling om Feedy i lucka 8.. (BUHUUU, nej kul att någon annan fick den möjligheten.) ;)
Nu är jag istället med i Epicfaiils lucka 10 tävling.
Moa, om du läser detta! GÖR MIG TILL VINNARE!!!! Nej. Jag känner mig helt random idag... Vet inte vad det är med mig... Varför skulle hon ens läsa min blogg?? Jaja... (Random Emma) ;)
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH......
-NEJ-Ta-Dig-Samman- Nu känns det bättre...
Dags för en länk till inlägget med lucka 10: Klicka HÄR för att komma dit.
Om länken inte fungerar för dig, detta är hennes blogg adress: epicfaiil.se (Jag vet det står ett annat namn när man har gått in på den men strunt i det, ni har kommigt rätt endå.)
Nu ska ni få en bild från hennes inlägg (Lucka 10) sen ska jag sluta blogga för tillfället så att ni slipper mig och min Random-dag.
Nu ska jag skriva lite och kanske till och med ta lite bilder i sims. Ni kanske får ett inlägg om en av personerna som ska vara med i Live While We're Young?? Inte säkert än men ni kan ju hålla tummarna?? Snälla håll tummarna för mig i tävlingen också! Var gärna med i den ni också så att ni kan få chansen. Om ni har en blogg alltså.... Jaja... Nu ska jag sluta.... Föresten innan jag slutar. Idag fick jag en kommentar där en tjej fråga hur min dag hade varigt. Snällt tycker jag. Det brukar inte vara någon som bryr sig om det. Jag mår i varje fall toppen idag (Förutom att jag är lite lagom Random...) (Observera också att jag ofta skriver Random med stort R...) ;)
Ha re bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0