slide show

Keela, lucka 8 tävling!!

Hej! I rubriken står det ju tävling och det innebär inte att jag ska ha en tävling. Keela har en tävling på sin blogg/hemmsida.
Ni förstår nog vad det handlar om genom den här bilden. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg. Kan du inte se bilden?? Klicka då HÄR för att komma till hennes blogg.
Som ni kanske förstår så är ju JAG med i den här tävlingen. ;) Håll tummarna för att jag vinner. Snälla?? Jag tycker att det skulle vara roligt att vinna för just nu är mitt rekord 11 unika besökare på en dag tror jag och det är ju inte direkt mycket. Skulle vara så kul att få en lite mer uppskattad och känd blogg. Dock bloggar jag ju för att det är kul och för att hjälpa andra men vem skulle inte tycka att det var kul att ha många besökare??
Det var väl allt jag ville säga just nu. Jag ska fortsätta att skriva lite på Live while we're young. Kankse göra en skylt eller ngt som hör till där. Jag funderar också på att göra ett till inlägg med För alltid... och dessutom göra inlägg om the sims 3 Årstider. Jag hinner dock inte med allt nu. Jag måste även plugga inför ett Kemi prov. Jag SUGER på kemi. Usch. Aja, nu är det dags för mig att sluta blogga.
(Kolla inlägget nedan för nedladdningstips.)
Ha re bra!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! :) Hur har din dag varit hittills? :D

Svar: Hej! Den har varigt okej. Tack för att du frågar!! :) Hur har din dag varigt??
None None

2012-12-09 @ 16:19:48
URL: http://www.ninawallinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0