slide show

Live while we're young: Susanne Williams

Det som ni ser ovan denna text är skylten till Live while we're young. 
Jag har hållt på lite med den och fixat och trixat en stund. Jag blev ganska nöjd med resultatet. Ser ni att texten har samma form som sims texten?? Jag tycker att det var en kul sak att ha så jag laddade ned den. Jag har tyvärr glömt bort nedladdningssidan men jag kanske kan hitta den igen?? För eran skull i så fall!
Nu gör jag ju inte detta inlägg för att prata utan för att jag ska presentera er för: Susanne Williams.
En av tjejerna i serien!  (Det kommer bild på alla klädstilar men tyvärr inte på ansiktet)
Bild kommer först text kommer sen!
Vardag                        Finkläder                         Sovkläder               Badkläder                         Idrottskläder   
(Längst bort utekläder men det fick ej plats på raden)
Nu lite om denna sim:

Susanne Williams:

Egenskaper: Festprisse, Flörtig, Älskar kylan, Älskar naturen, Älskar värmen

Favoriter:
Mat: Eldiga Räkor
Musik: Pop
Färg: Gredelin

Stjärntecken: Skorpion

Övrig Fakta: Susanne är en ganska vanlig tjej. Hon uppskattar alla och gillar inte bråk. Hon gillar att festa mycket. Oavsett årstiden så kan man hitta Susanne ute på festivalerna och i parkerna. Hon älskar nämligen allt som har med naturen att göra. Kyla och värme, det spelar ingen roll. Susanne vill bli vän med alla och hon lyckas oftast. Hon misslyckas aldrig med att flörta och hon kan få i stort sätt vem hon vill. Det beror naturligt vis på vilken konkurens hon har.

Det var lite kort om henne. Hoppas ni tycker att serien verkar bra och att den är värd all tid jag lägger ned på den. Vad tycker ni??
Nu ska jag nog kolla lite på min nya mobil! (Jag fyllde år idag, måste fixa inställningar och sånt på den!)
Ha re bra!!


Kommentarer
Postat av: Nina~

Blev du en av "veckans blogg" vinnare?
Kolla in det här: http://ninawallinder.blogg.se/2012/december/det-2-vinnarna-av-veckans-blogg-ar.html#comment
KRAM!♥

2012-12-13 @ 19:51:01
URL: http://ninawallinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0