slide show

Rubrik saknas

 Nu är det så att detta blir ett ganska tråkigt inlägg men det är så att i veckan ska ni få ett inlägg om Årstider (äntligen). Det kommer handla om vintern, framförallt om vinterfestivalen. Det kommer mer vinterinlägg sen, bl.a. om snöflingans dag samt presentparty/fest. Sen kommer det om vår och höst och sommar också såklart. Jag väljer dock att göra lite fler inlägg om årstider då jag vill att ni ska få veta så mycket som möjligt. Endel sims 3 bloggare har ju bara gjort ett inlägg om årstider eller ett för varje årstid. Jag tycker det är för lite så ni får specialicerade inlägg som då blir lite fler. (som jag sa innan.)
Hoppas ni nöjer er med ett tråkinlägg idag också men jag har mycket på gång så ni får förstå mig också. Det krävs mycket för att driva en sims 3 blogg så ja....
Var inte för ''giriga''. Min kusin kommer också göra lite gästinlägg i veckan. Hon kanske skriver om sims 3 hon oclså. Eller inte, jag vet inte riktigt. Vi får se. Men hon kommer i varje fall skriva. Hon har inte årstider så det kommer inte bli om årstider. Om ni vill läsa lite roligare inlägg så finns det ganska många inlägg längre ner.
Bl.a. om EA har failat, Designers till er, God Jul + Nedladdningstips
Lite av varje, ni får kolla lite själva. Här ska ni få se en av de första bilderna jag tog i sims på denhär datorn. :3
(Oredigerad)
Haha!! Jag älskade dom simmarna då! :D Jag gjorde tjejen men killen är en kändis som redan finns i staden från kvällsnöjen. Vilket dåligt minne jag har! XD Kommer inte ihåg vad den heter! XD
Aja, ha re bra!!! ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0