slide show

Sjukt Irriterad!!!

Ledsen för dagens dåliga uppdatering! Jag höll på och filmade till min första Let's Play. Alla filmer var klara och jag var helt klar med videon. Jag tittade igenom allting för att se så att det såg bra ut och hela filmen var helt svart och det stog en gul varningstriangel på alla. Jag som precis var klar!!!! Sorry för extremt tråkigt inlägg men jag är faktiskt inte på bra humör just nu! Allting i onödan... Jag som hade sätt fram emot att släppa en film med bra kvalite och som var rolig att titta på.... GRRRRRR!!!!!! Usch för Windows Live Movie Maker. Vet ni något annat filmprogram som är bra att redigera bilder i??
Usch vad sur jag är nu. I bästa fall kan jag ju i varje fall göra en historia med allt jag har skapat. Jag har lagt ned så mycket tid på allt så jag vill inte bara kasta bort det!! Förstår ni mig?? Jaja... Det är bara att bita i det sura äpplet som man brukar säga. Har ni glömt bort frågestunden? Gör inte det!! Fråga på så kanske jag kan bli på lite bättre humör...
Ha re bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0