slide show

Svar + Info

Hej, tråkigt nu va??
Jag bloggar faktiskt lite i smyg... Egentligen är det meningen att jag ska plugga till ett prov som är avgörande för mitt betyg i ett ämne som jag inte är så bra på men men...
Jag vill bara ge er info om att jag kmr göra LP (Let's play) senare eftersom det inte funkade så bra för mig...
Med den familjen jag gjorde kommer jag istället göra en historia. Den kommer heta: Live while we'r young.
(Insperation till namnet från one directions låt som heter: Live while we'r young)
Den handlar om 6 ungdomar med olika bakgrund som får flytta till ett och samma hus på kändishalvön i BridgePort. Vi får väl se hur det går för dom... Jag håller på och skriver på den så ni kanske får den om 1-2 veckor. Angående För alltid... så har jag lite dålig insperation men ja... Vad tycker ni? Ska jag lägga ned den historien??
Aja, nu svar på en fråga som jag fick av en tjej som heter Emilia:
Svar till dig:
Jag vet inte! Det var min kusin som gjorde det åt mig. Fråga henne så kanske hon kan hjälpa till?? Hennes blogg: www.fotobyfelle.blogg.se (Klicka på ''adressen'' för att komma till hennes blogg.)
 
Tråkigt inlägg men ni får nöja er!!
(Gammal bild) Jag hinner inte mer nu...
Ha re bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0