slide show

GUUUUD AZZZZZZZÅÅÅÅÅÅ NI MÅSTE FÖRLÅTA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Azzå gud! Ni måste verkligenförlåta mig!
Gud vad jag känner mig dum!
Jag har inte bloggat på typ 10 dagar!!!!!!!!!
Jag tänkte att nu e det dags för mig att blogga mer! För att ni ska förlåta mig så ger jag er en fuskkod!
testingcheatsenabled true
med den kan man dra upp simmarnas behov, man kan teleportera dom (det är som att gå men det går mycket snabbare) och man kan dra upp så att man e bästis med en sim!
Det finns andra grejer man kan göra också men det e så komplicerat att förklara så ni får vell utforksa lite själva helt enkelt! ;)
Tjao!
(Hoppas att det blir fler inlägg idag men man vet ju aldrig med mig! Men jag lovar er att försöka blogga mera.)
Tills vi ses igen:
Play with life!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0