slide show

Hellu?????

Hellu???
Jag undrar: Är det någon som läser min blogg???
Det verkar inte så för nar jag kollar på statistiken e det typ två st som besökt denna blogg idag!!
Tycker ni att sims 3 är så tråkigt???
Aja, nu kan ni inte få bilder i alla fall för jag har inte hunnit ta några ännu.
Hoppas det blir några ikväll, måste ju duscha håret senare.
Hoppas ni får lite bilder. Uppskattade ni (om det finns några ni) videon som jag la upp? Jag vet den var lite lång men den blev det eftersom jag var tvungen att visa ganska mycket så att ni skulle fatta, för jag vet ju inte om ni fattar alla mina text-beskrivningar.
Synd att ni inte kunde se vilka verktyg jag använde och så!! :(
Föresten så kommer jag att göra fler videos det e jag säker på men det dröjer nog ett litet tag.
Ni kan hitta dom på min och min kusins kanal, den heter: TheMspSM
Jag kommer vell lägga upp dom på bloggen också men ifall att jag inte har hunit det så kanske det finns en ny video där ibland, förmodligen inte om det inte finns någon på bloggen men man vet ju aldrig!!!
Nu ska jag nog spela lite sims så vi får ses senare alla (om jag har några) läsare!!
Hej svej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0