slide show

Lördag!!

Nu e det lördag och jag e hemma igen, det var kul att vara hos kompisen men det e ju skönt att få vara hemma också, känner ni som jag att jag har varit  väldigt slö och lagt upp super lite bilder och videos från sims 3?
Ni har säkert slutat att läsa min blogg. Jag vill att det ska bli bättre och om det inte var så att jag ska vara borta ikväll också så skulle ni få några bilder och kanske en video från sims 3 ikväll men nu e det ju så att jag ska vara borta igen s¨å ni kan inte få det! Sorry!!!!
Nu tror jag att ja ska gå in på sims och göra något snyggt hus som jag kan ta lite bilder på och visa er senare i eftermiddag, sent ikväll eller på månag kankse!!! Några timmar har jag ju på mig så kanske att ni får lite bilder ändå, jag kan avslöja några saker om hur jag har tänkt mig huset:
stor stor stooooooor pool
coolt hus
snygga möbler
snygg inredning
snygga tapeter
rolig och snygg trädgård
Ja det e vell typ det enda jag kan säga och jag vet det säger inte så mycket om själva huset men aja ni får vell se hur det ser ut lite sebare när jag e klar va! Aja ni tycker vell att jag e tråkig som bara babblar om det och mitt vardagsliv i detta rätt så långa inlägg men jag har ju inget annt att skriva!!!
Hejdå syns senare i eftermiddag, ikväll eller på måndag!
Hej svej så läge!!!!
(p.s. jag kommer att fixa till bloggen senare men orkar inte just nu bara)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0