slide show

Schnabbis!!

Tjäna alla männsikor (och sims3-fanatiker som jag! :D)
Nu är detta bara en schnabbis innan jag ska börja spela sims 3!
Jag ska ta riktigt mycket bilder och sen ska jag redigera alla dom bilderna så att jag har några ifall jag en dag bara skulle tänka: Idag vill jag INTE spela sims 3, jag tänker bara göra ett inlägg på bloggen och sen sätta mig och göra läxor utan att mamma eller pappa säger till mig att jag ska göra det, så ska jag även städa mitt rum för det är ju ''mycket roligare'' än att spela sims 3!!!
Gud vad jag fruktar den dagen! Hoppas att det dröjer LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG tid innan den kommer!
Fast jag måste väll inse att en dag kommer jag inte vilja spela ts3 (ts3=sims3) längre!!!
Usch och fy vilka tankar jag tänker!
Inläggen som ni har framför er är nog inte direkt roliga på typ, 2-3 veckor!!
Jag tror jag tänker ta lite bilder och lite tips och sen så lite spökinlägg kanske???
Ni måste ge mig en kommentar om ni har en fråga om min blogg, mig, mitt sims eller något annat. Jag lovar att jag kommer svara på din fråga efter min bästa förmåga och så snabbt jag bara kan!
Ni får också gärna kommentera och berätta för mig  vad ni vill ha för inlägg här i framtiden!!!
Hoppas att ni gör det!
Det var allt för nu (,förutom en gammal bild som kommer strax).
Jag kanske bloggar lite till senare ikväll!
Men tills vi ses:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0