slide show

Tjenare sorry, vad mer ska jag säga??... VIDEO!!!

Hejsan igen!
Ni (om det finns några ni) börjar verklligen att tröttna på mig va?
Jag bloggar ju typ aldrig! Jag fattar inte att jag står ut med mig själv! Var det någon mer än jag som hade kängerumatte i fredags? Iaf så känns det som att det gick PISS dåligt för mig! Aja, nu ska jag ju försöka gottgöra er, men hur då?
Jag kan informera om att jag har gjort ett nytt hus på sims (jag vet igen) och att jag faktiskt blev nöjd.
Huset har jag inte själv gjort utan jag har fått massor av insperation från en video på youtube!
Bilder kommer kanske idag... eller inte. När jag körde sims nyss så blev det typ ngt fel på det så det stängdes av. Aja. Ska testa att sätta igång det igen snart! Som tur var så hade jag ju sparat huset när det var klart! :)
Nu ska ni få se en video som jag faktiskt har gjort alldeles själv!!!
Den kanske suger men aja, för er som inte kan se denhär filmen på min blogg klicka HÄÄR!!
För er som vill se hur man får en mumie på sims 3 klicka HÄÄR!!
För er som vill veta hur man gör en snygg och ovanlig pool klicka HÄÄR!!
Det var vell det, ses sen!
Play with life! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0