slide show

MEN GUD!!!!!

JAG BLIR SÅ SUR PÅ MIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!
Jag bloggar ju typ aldrig, jag säger typ alltid till mig själv, Emma nu måste du blogga, men sen slutar det alltid med att jag inte gör det!
GHAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ni kanske inte visste det eftersom jag aldrig har talat om det men jag har faktiskt laddat upp simmar som jag själv har gjort till sims 3 stores exchange sida! Där kan ni ladda ner dom gratis. Det e bland annat en vampyr och en enhörning! :D
Jag gillar enhörningar! :D
Snart ska jag kanske lägga upp ett hus där också, om några dagar alltså när det e klart. Ikväll ska man på konsert. Annars har man inte så mycket för sig, hejdå!
Ses någon gång.
(Nu menar jag senare) Sov gott marängtopp!
Play with life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0