slide show

Spöken, döden!!!

Tjena!
Nu har jag sedan jag skapade denna bloggen tänkt göra inlägg om hur man dödar sina simmar på olika sätt och sånt!
Jag hade börjat förbereda några familjer, men av misstag tog jag bort dom, klumpig som man är!
Jag måste alltså börja om igen!!!!
Men man kan ju säga att jag har ett inlägg om spöken och döden.
Det med Ambrosia, för om en spöksim äter ambrosia så blir den ju vanlig igen!
Men nu ska jag iallafall spela sims 3 så jag kan börja om med förberedelserna och kanske ge er inläggen nästa vecka eller tidigare!!!
Vi får hoppas att det blir tidigare men jag lovar ingenting!
Ha re bra tills vi ses igen iallafall!
Play with life!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0