slide show

BILDBOMB!!!!!!!!!!!!

Hejhej!! Tror jag ska sätta igång och spela lite sims! Ni kanske vill ha en ordentligresencion och lite sånt om årstider snart?? Innan jag sätter igång ska ni i varje fall få en bildbomb. Har en känsla av att jag kommer glömma bort det annars...
Mina simmar gör alltid saker när jag går på toa och glömmer att pausa... -.-'' En gång hade mina simmar byggt en igloo och hade myspys där inne... Det är nog faktiskt dessa simmar som gjorde det...
Fyrverkeri på vinterfestivalen... det hade inte kommit någon snö!!! Det bara regnade och regnade...
Sommarfestivalen! Min sim fick en ansiktsmålning.
Hon körde fotboll också...
Och tillbaks till vintern igen! Mina simmar byggde en snögubbe! Jag har bara lyckats bygga den klassiska än så länge....
Hon gjorde en snöängel också....
Nu är det sommar igen!! Vi (jag och min kusin) köpte en slush (stavning?) maskin till våra simmar!
Jag vet inte riktigt vart den här kommer ifrån... Jag gjorde lite för smal näsa på henne tror jag...
När jag och min kusin spelade så kom det en alien på besök.... Efter att han och min sim hade flirtat lite så åkte han iväg igen. Jag tror att han åkte för det började bli lite ljust...
En till bild på ufot....
Dessa bilder var redigerade. Varför min copyright inte finns på dessa bilder är för att jag redigerade ungefär 100 bilder (det är ingen överdrigft! Jag tror det var fler faktiskt) samtidigt var jag en aning trött på att redigera bilder så de fick inte ha en copyright.... DON'T TAKE MY PICTURES ANY WAY!!! Jaa.... Nu ska jag spela sims! Ha re bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0