slide show

Brasilien?!?! Helt Sjukt!!

Hahaha!!! Jag hade ganska tråkigt så här på kvällen när jag sitter i soffan och egentligen ska plugga engelska till mitt prov på fredag... 
Så jag gick in på YouTube och kollade runt lite... Det slutade med att jag kollade statistiken på mina och min kusins upplagda videos...
Jag kollade på en av mina videos och såg en sak som jag tycker är ganska sjuk!!
Här kommer videon jag kollade min statistik på:

Gissa vad det sjuka var!! :D
Jag ska berätta.... Min video har flest visningar i: Sverige, Finland, Åland och BRASILIEN!!! WTF lixom!?!?!
Kolla själva om ni nt tror mig!!:
Det är ganska sjukt....
 
En annan av mina videos har flest visningar i: Sverige, Irland och Tyskland... Den hade tydligen också flest visningar av: Kvinnor mellan 13-17 års ålder, Kvinnor mellan 18-24 års ålder och Män mellan 25-34 års ålder.... Det sista är liiiiitttee WTF lixom....
 
En annan av mina videos har flest visningar i: Sverige, Norge och Finland... Den hade flest visningar av: Kvinnor mellan 13-34 års ålder...
 
Det är nog allt jag ville säga... Bläddra ned lite för en bildbomb!!
En till bildbomb kommer nog på Onsdag... Kankse... Hoppas det... Annars på Fredag! Ha re bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0