slide show

HÄJ

Häj häj! Jag har fått ihop del 4 nu. Ska bara ta bilder och sen får ni den också. Har ni missat min serie för alltid? I så fall är det bäst att ni kollar in den. Här kommer länkar till alla delarna: Del 1  Del 2  Del 3
Där har ni dem. Kolla in och kommentera. Om ni har en blogg så blir jag super glad om ni länkar den i en kommentar. Det är alltid kul att kolla på andras bloggar och se vad de gör för att sätta sin speciella ''prägel'' på bloggen! Hoppas ni har det underbart!
Som ni ser en liten rolig bild! :D
Ni ser det där typ skenet. Så ser det ut över en enhörning ifall att ni letar efter en kan det vara bra att veta. Jag tror de brukar komma fram vid en typ sjö på natten mellan typ kl. 23-4 eller ngt sånt. Jag kan göra ett inlägg där jag visar hur man hittar en enhörning senare.
Två av mina älvor möttes på gatan och de blev väldigt bra kompisar...
Jag känner att jag har blivigt dålig på att redigera mina bilder. Jag menar. De flästa bilder jag lägger upp är ju numera oredigerade. Aja, skit samma. Ni får överleva. Ha re bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0