slide show

ÅRSTIDER!!!!!!!!!!!

Sims 3 årstider kommer ut den 15 november!!! GAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Jag kan inte vänta! Kom till mig nu nu NUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!
Jaaa.... Jag är lite otålig men jag längtar verkligen efter det. Jag har väntat jätte länge och det är under en månad kvar tills jag får det i min brevlåda och jag vill inte vänta mer nu! Jag har läst ännu mer om det nu och det gjorde bara så att jag vill ha det ännu mer! Jag tror jag döööör om jag inte får det snart!
Usch usch... Om ni vill läsa mer om årstider så gå in på fantas blogg eller sök lite på google för jag är för uppspelt för att skriva om det nu!
Lite suddiga bilder kanske men jag tog dom från google så skyll inte på mig för det! Hehe...
Man kommer kunna bada i havet som ni ser! Detta är en av anledningarna till att jag längtar så mycket som jag gör! Jaja.... Slut tjatat om det nu.... Jag har en fråga till er... Vill ni att jag ska fortsätta på för alltid...? Jag känner att den inte blev så jätte bra och att jag kan göra en bättre när jag får årsider! Vad tycker ni? Svara snälla ni jag behöver verkligen eran hjälp!! Ha re bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0