slide show

Dag 11.

Dag 11. Fusk eller mods?
Jag väljer helt solklart fusk! Jag har aldrig testat mods (tänker aldrig göra det). Det kan förstöra din dator och det vill man ju inte. Dessutom är det jobbigt att ladda ned och ja...
Ni kanske har sett min nya design?
Om ni fortfarande ser min gamla design klicka på F5.
Det är min kusin som har skapat denna underbart fina design till mig, det är jag som har tagit bilderna i sims men hon har klippt ihop dom i sitt photoshop! Det gick väldigt snabbt men resultatet blev väldigt fint.
Hon bloggar på http://fellefotoz.blogg.se/ kolla gärna in den bloggen, då blir hon nog glad! :D
Ni ser bilden på den gravida simmen i min header...
Det är nästan som en liten sneak peak på min serie som kommer ut nästa eller näst nästa vecka.
Jag tycker den blev väldigt fin och kunde inte låta bli att ta med den ;)
Hoppas ni gillar designen. Ha så trevligt med erat sims (om ni har ett) och glöm inte att checka in på min blogg imorgon för ett till inlägg från 30-dagars utmaningen. Ha re bra!!!
(Hon gjorde en ny skyllt till mig också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0