slide show

Dag 22 + Sneak peak + Info om För alltid...

22. Sunset valley eller Bridgeport?
Jag väljer bridgeport. Jag tycker om storstaden och tycker att det finns mer att göra där!
Tycker det är mer spännande att bo i en stor stad. Dessutom finns det ju mycket kändisar och vampyrer. Jag vet inte om det finns mycket av dom andra mytologiska varelserna där, just nu spelar jag mest på Moonlight falls...
By the way hörrni... Ni undrar säkert vart min serie för alltid har tagit vägen! Det är så att första delen är klar men jag vill ha två delar som är klara innan jag publicerar första. Det kanske inte blir så tillslut ändå men ni kan få vänta...
Hoppas att ni kan stå ut en stund till... Jag kanske redan har visat skylten till för alltid?
Om jag inte har det så får i se den nu:
Blev den fin??? Hoppas ni tycker det annars måste jag ju nästan sätta mig och göra en ny...
Det tog ganska lång tid att göra den. Jag är fortfarande inte proffs på mitt photoshop och jag ville att den skulle bli bra... Jag har redan gjort 22 30 dagars utmaning inlägg! Det är bara 8 kvar. Ha re bra!!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0