slide show

Dag 24 + Random bild :O

Dag 24. Familjen Spökh eller familjen Markövertag?
Jag skulle nog ta familhen Spökh. Vet inte riktigt varför. Jag har aldrig spelart på markövertag så det är nog därför. Detta inlägg blev väldigt tråkigt så jag lägger till en random bild som inte har någonting med det här att göra. När ni ser den kanske ni tänker: WTF???? och ärligt talat. Jag vet inte. Jag kom bara hem till mitt hus och jag ser detta:
Jag stog och kollade på dom ett ganska långt tag men sen så bara gick ena huvudet iväg utan kropp! :O Det fick jag ingen bild på men sedan en stund senare så tittade jag på hästen som inte hade en kropp igen och då hade den en kropp... Weird... Aja, hoppas ni har det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0