slide show

Naglar!!

Hej hej allesammans. Jag gjorde nyss ett inlägg med del 2 av för alltid... (Länk till den här: Del 2 )
Nu gör jag ett inlägg som inte har ngt med sims 3 att göra. Det ör faktiskt mitt typ första inlägg om mig själv irl. Jag vet inte om jag kommer fortsätta med det men ett inlägg lite då och då kanske det blir om det...
Jag ska om ett tag åka och köpa lite saker. Det blir nog mest nagelack och en liten liten pensel... Jag ska nämligen göra höst naglar hade jag tänkt. Jag hittade en video på youtube med jättefina tycker jag och jag har ett gult nagelack ochjag tror att jag har ett svart. Den typ röda färgen vet jag inte men jag antar att det borde gå bra med ett billigt från dep end om jag inte har ett hemma.
Här kommer videon:
 
Blev riktigt sugen på halloween och sånt när jag såg videon. Jag brukar aldrig hålla på med mina naglar så jag tänkte att jag kan ju börja!?
Aja, det var allt jag ville säga. Ha re bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0