slide show

Snällaste Zara!!

Hejsan hoppsan alla glada (och ledsna)
Jag gick in på min blogg idag för att publicera min kusins underbart snälla  gästinlägg och fick se världens snällaste kommentar!
Här kommer en bild på kommentaren!
Man blir ju så glad ju!!
Det är nästan så att jag vill ha en kategori för 'Månadens läsare' och sätta Zara denna måaden och min kusin Felicia nästa månad. Eller båda två på samma!
Man blir super duper glad när man ser en sån här kommentar!
Tack så super mycket och ha det bra! Jag älskar snälla kommentarer. Man blir ju så glad och man får en rejäl uppåtpuff. Dessutom blir man mer motiverad att driva bloggen och det känns som att man verkligen vill anstränga sig ännu mer efter kommentarer som denna!
Hoppas ni har det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Zara

Men det e ju sant ju!

2012-10-06 @ 20:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0