slide show

Dag 3

Här kommer alltså dag 3 på min 30 dagars utmaning!
Dag 3. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med? Varför?
Det finns ganska många saker jag saknta i spelet. Missnöjd är jag inte direkt men aja! Många av sakerna jag saknar och är missnöjd med kommer ju med i Årstider som jag har beställt.
1. Det är aldrig varmt?
2. Hallå, vem säger nej til en sjysst solbränna??
3. Finns det inga aktiviteter i samhället eller?
4. Varför betalar man räkningar? Det är ju inte direkt så att man kan låna pengar och så.
5.Det är aldrig kallt?
6.Mellanting mellan barn och tonåring, jag vill inte se så vuxen ut, men jag vill inte heller se så barnslig ut!
7. Utekläder!
8. Overkliga ögon, det är just därför jag använder linser, det är synd att behlva göra det!
9. Inte för att klaga men man borde kunna resa till andra städer? Om man bor i tex. Bridgeport kanske man vill åka och hälsa på, inte vet jag, släkten kanske i Moonlight Falls???
10. Det finns inte så mycket mat laga och köpa, jag önskar att man kunde köpa fler ingredienser tex. mjöl, socker, choklad. Man kanske skulle kunna komma på egna recept också, sånt som ingen har bakat innan, man skulle tex. kunna blanda mjöl, socker, choklad så kunde det bli tex. chokladsockerkaka eller kaka med chokladbitar eller något.
Det är det jag kommer på just nu...
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag har inte sims 3 sovrum och badrum men jag kanske ska skafa det eftersom alla säjer att det är så bra!

Svar: Det är väldigt bra! Skaffa det ett tips från mig, jag ångrade mig inte att jag köpte det för dom pengar det kostade!
None None

2012-09-24 @ 21:36:36
Postat av: melinda

Räkningar betalar du ju i spelet för dina simmar har bland annat elektricitet och vatten ju? :) Det får man betala för i verkligheten också. :D

Håller med om maten! Man borde kunna slänga ihop egna ingredienser och se vad det blir! :D

Svar: Hej melinda! Vad roligt att du har hittat till min blogg!Du kanske har rätt med räkningarna. :)
Visst skulle det vara kul, det kunde bli jättebra eller jättedåligt, om det blev bra kanske man till och med skulle kunna skriva receptet i en bok och sälja den i bokhandeln?
None None

2012-09-30 @ 08:46:38
URL: http://melindaelize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0