slide show

Dag 5

Dag 5. Vad är det längsta du har kommit till i generationer?
Oj, det var nog på sims 2...
Jag fyllde upp en hel stad med generationer, alla var mina och alla hade samma ursprung. Jag raderade typ alla andra simmar i den staden för att mina skulle få plats...
Jag skulle säga att det var run 30 generationer, det är mitt rekord!
Jag kommer fortfarande ihåg namnet.
Familjen Rikast...
JAG VET så dåligt namn men man var ju ganska liten och det är ett under att jag kommer ihåg det eftersom jag var typ max. 6-7 år när jag gjorde den familjen. Nu har jag dock inte kvar sims 2! Det var min systers spel och hon sålde dom på blocket för att hon hade köpt sims 3 och börjat köra på det istället. Sen fick jag också sims 3 och då blev det jag som började sammla på sims 3 spelen och hon som får installera dom av mig! (Ibland när jag känner mig riktigt snäll alltså!)
Aja, en liten bild som inte har något med det här att göra. Det är i själva verket en bild som min kusin har tagit från sitt sims!
Det fick ett lite roligt ansiktsutryck när hon tog bilden! ;)
Jag vet inte riktigt vilken blogg hon bloggar på just nu men jag ska fråga henne så ska hon få en liten länk här på min fina lilla mobbade blogg!!
Ha re bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0