slide show

Dag 9

Dag  9. Vilken är din favoritsim geom alla tider och varför?
Jaaa...
Det är nog den här simmen:
Det är nog för att jag blev väldigt nöjd med henne och hon var min första magiska varelse (förutom vampyr och enhörnig) på sims 3 och jaa...
Det är nog därför...
Förlåt men serien blir nog uppskjuten till nästa vecka för det tar mycket längre tid att förbereda historien än vad man kan tro!
Det kommer nog inte bli delar typ 3 gånger i veckan för det tar så lång tid att förbereda delarna så det blir noh 1 absolut max 3 delar i veckan när den e klar och så...
Mest tid har man ju på loven om man är hemma då och på helger...
Dock så spelar jag ju inte på tisdagar, torsdagar och söndagar!
Så ni förstår kanske varför det tar lite längre tid för mig eftersom jag bara har 4 dagar i veckan och jag sitter ju inte vid datorn hela dagarna då heller. Man går ju i skolan, och så träffar man kompisar på fritiden och så har man ju lite andra intressen än bara sims så det tar den tid det tar.
Eftersom att jag har så lång tid på mig så kanske resultatet blir bra när ni äntligen får det i varje fall!
Aja, det var allt för nu. Ha re bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0