slide show

Sneak peak, För alltid...

Ni ska få lite sneak peak från min nya serie För alltid...
Ni ska få tre bilder på olika karaktärer från serien och en bild på en älva som jag har gjort med min kusin! (Jag gjorde älvan men det är min och min kusins familj.)
Här kommer bilderna:
Detta är Aleah och är en av döttrarna till kvinnan och mannen (som inte har några namn)
Hon är den ''goda'' av dom två systrarna, mer av henne kommer ni att få se i del 1!
(Hon kommer i den delen att vara bebis,småbarn,barn och tonåring.)
Detta är Jessie och är den andra dottern till kvinnan och mannen (som inte har några namn)
Hon är den ''onda'' av dom två systrarna, mer av henne kommer ni att få se i del 1!
(Hon kommer i den delen att vara bebis,småbarn,barn och tonåring.)(Hon är god från början men ungefär i mitten av tonåren så blir hon elak!)
Detta är Spot, han är Aleahs hund. Han och Aleah kan prata med varandra.
Han är en mycket snäll hund som älskar Aleah och redan från första början hatar Jessie och vet vem hon egentligen är. Han är mycket klok och vet redan att Aleah och Jessie båda har någonting speciellt... (mer om det får ni veta efter några delar). Mer av Spot kommer ni att få se i del 1!
(Ni får tyvärr aldrig se Spot som valp!)
 
Det var det ni får se idag. Just det! Jag skulle visa älvan också!
Jag blev faktiskt väldigt nöjd med henne! Jag älskar älvvingarna!! Dom är såååå söta!!!
Det finns också älvvingar för småbarn! Man kan ha samma som vuxna har till dom också men man kan ävan ha små vingar som heter typ ''humle vingar'' dom är supergulliga och pyttesmå!!! Vuxna kan också ha dom vingarna men småbarnen ser ju så mycket sötare ut i dom!!!
Det var allt för idag! Mer får ni imorgon, ha det gött!!!

Kommentarer
Postat av: Zara

Vilka fina!
Jag älskar dina simmar, dom ser så verkliga ut!
Du måste visa hur du gör simmar och hus någon gång. Jag vill veta.

Svar: Tack så mycket Zara!Vad snällt! Jag älskar att få positiv kritik, jag tar åt mig av negativ också men självklart är det roligare att få positiv!
None None

2012-09-22 @ 19:17:05
Postat av: Filippa

Jag kom in på din blogg först idag och jag tycker redan om den. Kul med den där 30-dagars utmaningen och spännande med serien.

Svar: Kul att du gillar min blogg! Serien kommer först om några dagar säkert men 30-dagarsutmaningen är i full gång!! Jag ska göra dag 4 nu!
None None

2012-09-22 @ 22:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0