slide show

Blogg snabbt.

Hejsan! I helgen kommer jag kanske inte direkt kunna blogga mycket. Jag kommer vara på ett ställe utan tillgång till internet. Huset kanske jag kommer göra klart så ni får se det på måndag.
Hoppas ni förstår.
Och som jag sa innan! Om du bygger ''mitt'' hus (inlägget under). Skicka gärna in bilder på det till min e-mail: th[email protected] Jag kan lova att ditt hus och ditt bloggnamn (om du vill) kommer med i ett inlägg. Men som sagt; Ladda inte upp huset och hävda inte att det är du som kom på det!
Och glöm inte heller;
Haha, sista meningen låter fail men jag menar alltså att om något av dina önskemål inte kan fixas så skriver jag det i ett mail och så får du komma med ett annat förslag,strunta i det eller låta mig fixa någonting!
Om du också vill ha hjälp med att få in din design på bloggen så skriver du ditt användarnamn och lösenord i mailet också!
Ha re bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0