slide show

Mer skrivande...

Hej, jag har inte hunnit spela sims idag och inte skriva så mycket heller.
Hoppas det är ok med dålig update och lite dåliga inlägg just nu men jag måste verkligen få ordning på alla mina läxor och alla små egna projekt jag håller på med.
Blev precis klar med lite glosor och plugg inför ett SO prov. Nu ger jag detta inlägg till er.
Jag ska sedan skriva lite på: ''Live while we'r young'' och sedan blir det nog lite mer plugg innan jag går och lägger mig. Kul eller hur?? Inte med läxor kanske men kul att skriva är det i varje fall.
Har nästan skrivigt klart första delen sen gäller det att ta bilder och fixa lite med skyltar mm.
Innan ni får historien tänker jag nog göra ett litet inlägg för varje karaktär så ni får lära känna dom lite innan ni börjar läsa.... Jaja! Nog med prat! Nu ska ni få en liten bildbomb som slut på dagen!!!
Snyggt fångat!! Jag måste ge beröm till min sim som faktiskt inte har en enda färdighetspoäng i atletisk!!!
Närbild på en sims 3 fotboll....
Nu ska hon skjuta... Miss eller träff???
OMG!! EN SNÖÄNGEL!! Nae, kanske inte roligaste bilden direkt....
Random bild... Jag vet inte vad den kommer ifrån!! XD
Jag bara älskar det här ''fordonet''!! Det är så roligt!!! XD
BUTT-PICTURE på min sim... (Från när jag och min kusin spelade)
Jag hade lite dålig timing där känner jag....
Bild på henne igen??? Ni får helt enkelt stå ut.... Random bilder har en tendens att komma med när jag gör bildbomber....
Satsig bild på mitt kök!! XD (Slush-maskinen tog upp nästan all plats :( )
Det var det.....
Ha re bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0