slide show

Sunlit Tides

Nu ska jag göra en liten Resension på Sunlit Tides.
Jag tycker om den här världen väldigt mycket. Den känns lite mer ''tropisk''. Jag bara älskar den. Jag tycker om bastun också. Det känns lite roligt att det finns något annat än bara det vanliga spaet. Och vattnet!!! Behöver jag  säga mer?? Det är så underbart!! Så fina stränder med detdär alldeles underbara vattnet... GAAHH!! Jag vill nästan bli en sim bara för att få bo där!! Det är lite roligt att den kriminella saken är en vulkan i denhär världen också.
Nu kommer lite bilder:
7
I dethär inlägget tänkte jag också klämma in två stycken före och efter bilder. Bilderna är från Sunlat Tides så det kan ju passa också??
Före:
Efter:
Före:
Efter:


Okej nu ska jag säga en sak som jag inte är så nöjd med. Denhär världen har en vääääldigt stor fail... EA tänkte visst inte till med alla årstiderna. Jag har ängnat ett helt inlägg åt den failen men eftersom dethär är en resension på Sunlit Tides så jag ska skriva om det här också.
Failen:
Om ni inte ser vad det är: Det är vinter i Sunlit Tides nu. I vattnet finns det ju lite mörkare fläckar som typ ska föreställa korallrev eller sjögräs eller ngt sånt. Men på vintern så blir de mörka fläckarna rosa/lila/röda/gula/vita konstiga... Det ser inte bra ut och jag tycker att EA borde ha tänkt på det. Är det någon annan av er som har fått samma sak eller är det bara jag?? Det är i varje fall ett stort minus med denhär världen. Men eftersom att det är så många andra saker som talar för den så tänker jag ändå rekomendera den.
Det var vad jag tänkte berätta för er idag. Just det... DET ÄR NYÅRSAFTON!!! :D
Jag är jätteglad!! Jag vill se fyrverkerier och räkna ned till tolvslaget!! Hoppas ni får en bra nyårsafton ni också! Denhär världen finns i den vanliga verisionen (den jag har) och en guld verition. Guld kostar mer än vanliga men man får mer hus och lite olika saker med den så den kanske är värd att köpa? Jag hade inte råd med den så därför köpte jag den vanliga. Den är värd de simpointsen den kostar. Jag vet inte om guld är det men den vanliga är det. Ha en bra nyårsafton!!
Ha re bra!!;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0