slide show

Hola Amigos!!

Nu var det inte så länge sen och det e ju bra för då tröttnar ni inte på min lilla blogg!!! :D
(Det kanske ni visst gör men gör inte det för om ett tag så kommer inläggen handla om saker som man kan vilja veta och som kan hjälpa er riktigt mycket när ni spelar sims!!!)
Titta på den här videon!!
Jag fattar inte hur man kan bygga så snygga hus, det är typ omöjligt!!!
 
 
Gud vad jag skulle vilja kunna bygga sånna där hus!!!
Man kan ju ladda ned dom men det skulle kännas bättre om man gjorde dom helt själv!
(Vilket jag gör med mina hus!)
Aja, jag antar att jag kommer kunna göra sånna jag med om jag:
A) Blir lite mer kreativ
B) Lägger ner ultramånga timmar på att bygga huset
C) Laddar ner jättemycket saker och hittar massor av nya fuskkoder
D) Börjar bygga med mer eftertanke
Ja jag får vell försöka och försöka tills jag en dag lyckas!!
Ha det bra tills vi ses igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0