slide show

Dag 26

Dag 26. Vilken är din favorit bland dom mytologiska varelserna? (Såsom vampyr, enhörning, älva.)
Min favorit är noooooog häxa. Jag gillar dom, jag tycker det är roligt med allt dom kan göra. Jag har inte utforskat häxorna så mycket men jag håller på och spelar på en (när jag inte jobbar på serien som föresten kommer komma på typ onsdag för första delen är klar!!). Jag gillar den ganska mycket. Hon har lite gul akttig hy. Jag har nog visat en bild på henne redan men ni kan få typ en eller två till så att inlägget blir lite roligare i varje fall.
Jaa... Den första bilden var en bild på henne när hon trollar och den anadra är bara en bild på henne i fin-kläder! Ha re bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0