slide show

Dag 28

Dag 28. Vilken är den tråkigaste färdigheten?
I denna fråga har jag ingen åsikt! Jag gillar alla färdigheter som jag har haft i sims och jag tycker ingen är dålig! Alla är bra tycker jag! Dett inlägg blev tråkigare än dag 27 men ni får bild(er) så blir det lite trevligare kanske??
Nu är det två dagar kvar av 30-dagarsutmaningen!! :O Det har gått otroligt snabbt! Det var bra tidsfördriveri för bloggen medans jag höll på med min serie!! Första delen är publicerad på bloggen! Den är inlägget före detta så det är inte svårt att hitta den! Det inlägget är också typ det nyaste inlägget på kategorin För alltis...
Lite roliga bilder nu...
Det blev ganska många bilder idag! Hehe... Ha re bra!!

Kommentarer
Postat av: Elody

Kan man bli sjöjungfru på the sims 3?
Och hur gör man?
Det här är ganska viktigt!
Så kan inte du kolla in min blogg och skriva svaret där?
För jag glömmer så lätt bort blogg namn!

Svar: Man kan inte bli sjöjungfru på the sims 3 men man kan däremot ladda ned kläder så att man ser ut som en sjöjungfru!
None None

2012-10-18 @ 14:53:16
URL: http://Elody.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0