slide show

Designers...

Hej hopp!
Jag har bestämt mig för att göra designers...
Kanske inte till alla men lite då och då. Om ni vill ha en design av mig så är det bara att skriva i en komentar. Jag kan då fixa en design till dig. Val: Header, bakgrund, skyltar. Om du kommer på ngt annat så kan du skriva det också. Jag kommer göra designers till alla olika bloggar! Det kan vara msp, sims, irl eller lixom vad ni än vill ha!
Bara säg till mig, länka kanske en bild på google i kommentaren, beskriv vad du vill ha för färger, vad du gillar för saker, vad du har för sorts blogg, vad som ska vara med, om du är medlem på en hemsida som du vill ha en header till får du säga hemsidan och ditt användarnamn. Jag har inte till allting då men skriv vilken hemsida och vad ni heter så kan jag se om jag är medlem där eller om ni får fixa bilder på eran blogg som jag kan spara ned och använda! Det skulle vara roligt om ni ville ha designers. Jag kommer nog lägga upp dom här på bloggen under en ny kategori som jag har döpt till 'header'.
Det kommer vara en skyllt i inlägget och om du heter tex. Pelle så kommer rubriken typ vara 'Design till Pelle'
Hoppas ni vill ha designers av mig, det skulle vara roligt!
Ha det bra, idag har det inte varit så mycket inlägg om sims men jaja, ni får klara er utan det en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0