slide show

Hur man lär en häxa besvärjelser.

Detta är ett tutural inlägg. En steg för steg beskrivning hur man lär sin häxa kasta besvärjelser och förhäxningar.
Okej... Då börjar vi.
  1. Skaffa övernaturligt annars kan du inte göra en häxa.
  2. Gör en häxa i 'skapa en sim'
  3. Flytta in henne/honom i ett hus.
  4. Din häxa har redan en trollstav men den är ganska dålig. Köp en ny trollstav i köpläget om du vill lyckas med dina besvärjelser oftare. Jag skulle rekomendera 'Elfenbens staven'
  5. Lägg staven i din häxas katalog.
  6. Klicka på din häxa.
  7. Du kommer se ett alternativ som lyder såhär: Lek med magi. Klicka på det alternativet.
  8. Din häxa kommer nu hålla på lite och trolla fram olika former.
  9. Jag fick nya besvärjelser första gången jag gjorde det men om du inte får det upprepa steg 7 och 8 tills du får ett medelande om att din sim har lärt sig en ny besvärjelse.
  10. För att sedan upptäcka nya förtrollningar, förhäxningar etc. Kan du både upprepa steg 7 och steg 8 många gånger eller göra olika besvärjelser på simmar, saker och dig själv.
Jag hade själv problem med detta och tänkte att det kunde vara någonting bra att skriva om. Om ni sedan får slut på magi så kan ni vänta tills häxan får mer eller åka runt på en kvast i en arena. Du kan också köpa eller blada ett eget elexir som ger din häxa magi. Jag kommer inte ihåg vad detta elexir heter men leta runt lite bland böcker och på affären där man kan köpa saker till sina elexir. På den affären kan man också ibland köpa detta elexir som fyller på din sims magiska krafter igen. En liten bild på min häxa när hon 'Leker med magi'
Jag har köpt en livslång belöning till henne så att hon inte behöver använda en trollstav för att trolla. Jag tror att den kostade 30.000 livslånga poäng men jag kommer inte riktigt ihåg vad den heter.
Ni får leta runt lite, ni lär ju se att det är den på bilden eller så kan ni ju hålla musen på de olika belöningar och läsa vad dom gör så hittar ni d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0