slide show

Varför varför varför?

Varför har jag blivigt dålig på att blogga? Jo här har ni svaren:
Jag håller på väldigt mycket med min historia.
Jag håller på att fixa för en annan historia som jag kanske ska ha här på bloggen.
Jag tecknar mycket.
Jag har börjat rensa ur min garderob.
Jag har dans.
Mycket läxor.
Jag är med mina kompisar.
Det finns många andra annledningar också. Jag har varit inaktiv idag och jag vet att jag inte kan skylla det på någon eller något. Det ör mitt fel och jag måste bli bättre på att hålla bloggen igång. Vad tycker ni? Låter det bra med en ny historia? Jag kommer ha kvar den gamla också men man kan ju ha två stycken på en gång.
Jag kommer inte göra någon höstdesign. Däremot kommer jag att göra en vinter design när jag har fått mitt sims 3 Årstider. Det ska bli skit kul att utforska det. Jag kommer nog ha lite mer att skriva om då också. Det kommer nog handla mycket om årstider när jag får det. Det kommer ju vara mycket annat också såklart.
Idag har jag näst intill gjort klart en till del av för alltid.... Jag ska bara redigera bilderna och sånt så kommer den snart. Kanske på fredag? Jag kommer inte ha mycket tid på onsdag så det blir nog så.
Aja, ni kanske vill ha någon ful eller fin bild innan jag avslutar? Jag har ju tagit nya bilder och så idag när jag spelade men jag orkade inte hålla på och fixa med dom. Jag är väldigt trött. Jag tror det beror på min förkylning. Jag målade föresten mina naglar igår. Dom blev inte lika bra som dom på videon...
Föresten, jag hittade min gamla header. Vilken skilnad va? Vilken tycker ni mest om?:
Den gamla:
Den nya:
Jag hittade också den som jag egentligen skulle haft nu men det blev den över den här texten istället. Här kommer den i varje fall:
Vilken tycker ni är finast? Berätta gärna det för mig, ni kan skriva såhär tex.
Guld: Den du har nu.
Silver: Den du hade förut.
Brons: Den du skulle haft nu egentligen.
Jag vill gärna veta. Ha re bra tills vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Guld: Den du har nu
Silver: Den dy skulle haft
Brons: Den gamla

Svar: Så tycker jag också!!
Mitt namn är Emma!!

2012-10-29 @ 20:42:59
URL: http://fellefotoz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0