slide show

Sry igen!!!

Jag vet att jag är en riktig svikare men jag har gjort en sims 3 video till er som jag har lagt upp på youtube!
Detta tog tid så jag har inte hunnit blogga ennu, den här videon handlar om hur man blir en mumie på enklaste sätt! Jag planerar att någon hälg eller vardag göra en film där jag visar hur man kan göra egna vattenfall på sims 3! Aja nu kommer videon:

Hoppas detta hjälper er! Som sagt var ska jag lite senare göra en video där jag visar hur man gör vattenfall men det får bli ett lite senare projekt. Nu ska ni få se lite bilder från ett hus som jag blev ganska nöjd med:
husets framsida
mitt första vattenfall någonsin på sims 3 som står bredvid huset!
poolen
föräldrarnas sovrum
som ett litet vardagsrum med brasa
köket
ett av dom fyra badrummen :D
matbord
en tonårings sovrum
ett litet utomhuskök på ballkongen
en bar och ett ställe där dom kan sitta och äta på ballkongen.
Det var allt ni får för idag! Nu ska jag nog spela lite mer sims och leta reda på en enhörning åt min familj! Det kan jag ju också göra en video om! Nu har jag alltså två videos att göra, en där jag visar hur man gör ett vattenfall och en där jag visar hur man får en enhörning! Aja, hejdå så länge!
Tills vi ses igen: Play with life!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0