slide show

En dikt från mig till er...

Nu är julen slut. Dags att kasta ut.
Ny design på g. Eller hur sims 3?
Snart i varje fall. Jag börjar på en ny.
Hoppas den blir bra. Vad tror ni?
Snart så börjar jag. Inte riktigt än.
Vad för tema nu. Jag vet inte än.
Jag måste få ide. En gnutta kreativitet.
Sommar eller vår? Höst eller vinter? 
Allt på samma gång? Eran tur att ge,
mig en ide. Har aldrig hänt förut. Ska det bli första gången nu?
Det är upp till er. Ni kan få en chans, ännu en chans, att få bestämma.
Avfärda inte chansen. Inte denna gång. Behöver en ide.
Behöver få den hjälpen. Orkar inte mer. Jag vet vad jag behöver.
Poseplayer kallas det. Jag kan inte installera. Hjälp mig snälla hjälp.
Om du vet hur. Jag försökte en gång. Öpnna den i en konstig fil.
Nu går det ej. Snälla jag ber om hjälp. Vet du hur? Svara!!
Länka till din blogg. Ett hjälpsamt inlägg.
Vad behöver jag? Använder windows nu. På en Packard Bell.
Hjälp mig snälla ni. Jag upprepar igen;
Hjälp mig snälla ni. Kom och bli min hjälte.
Min superman. Hen som kan allt. Hen som hjälper mig.
Får en länkning. Hoppas ni allt blir, lite smått frestade. Som en liten julklapp.
Väldigt försenad. En liten ''tävling''. Jag ber er om hjälp. Anta denna utmaning. 
Hjälp mig nu. Jag har inte tid. Måste gå nu. Hoppas ni hjälper mig. Snälla ni.
Det var allt för nu. Ha re bra så ses vi. Och glöm nu aldrig:

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jag skrev ett inlägg på min blogg om poseplayer för inte så länge sen, http://spacesims.bloggplatsen.se/2012/12/31/9216942-poser-steg-for-steg/ :)

Svar: TACK TACK TACK!!! Hoppas det kan hjälpa mig!! ;)
None None

2013-01-09 @ 15:07:42
URL: http://spacesims.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0