slide show

Fail EA!!

Nu ska jag visa er en fail som EA har gjort med Sunlit Tides. Detta kommer i varje fall upp på mitt sims det kanske inte ändras på erat?
Jag vet inte riktigt om Sunlit Tides gjordes innan eller efter sims 3 årstider men i varje fall en stoooor fail. Kolla själva!!!
En närmare bild på failen.
Förstår ni vad det är? Det är ju vatten runt om det rosa och röda sakerna som ni ser. Vattnet är ljusare på sommaren men det blir mörkt på vintern som det är just nu där. Det finns typ saker i vattnet som ser mörkare ut och jag tror det ska föreställa sjögräs eller ngt sånt. Men på mitt sims blir sjögräset eller vad det nu är så som på bilden när det är vinter!! Jag tycker det är ganska konstigt att EA inte skulle ha testat hur världen ser ut i de olika årstiderna. Vad vet jag? Det kanske bara är på mitt sims? Hoppas dom kommer med en patch/uppdatering som gör så att detta försvinner! Jag vill inte ha kvar det såhär!
Jaja.... Jag hoppas men antagligen så kommer EA inte göra ngt åt saken. Vi får väl se.
Ha re bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0