slide show

Ledsen, men glad!

Jag är ledsen för de tråkiga inläggen och så... Jag har börjat tappa läsare. :( Det är aldrig kul. Det går i vågor för mig. Jag har ju ett väldigt litet rekord på läsare (11 unika på en dag :( ) men det är ändå inte kul att gå från i genomsnitt 6 st per dag till 2...
Jaja, jag får väl sluta tjura och göra någonting åt saken? Och det tänker jag göra. Idag ska jag försöka skirva mycket och om jag hinner även fota i sims. Annars fotar jag på fredag så kanske ni får en del av för alltid eller en beskrivning av en människa? (Från Live while we're young). Hoppas jag får tillbaks mina läsare!
För er som har årstider tänkte jag länka till några utekläder. Har ju inte kommigt så mycket gratis på tsr än men jag kan ju visa lite av det som finns.
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdningssidan. Detta är en jacka som går att ha på utekläder. Den är till för: ungomar, vuxna
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdningssidan. Detta är samma jacka som över, skillnaden är: Den är till för tonåringar. (Denna jacka finns också på utekläder.)
Det blev ju bara två typ likadana jackor. Mer finns om ni går in på tsr och kategorin: Downloads, THE SIMS 3 och sen Clothing. Sen skriver ni: outwear i den lilla sökrutan. Det finns inte så mycket som är gratis men jag antar att det kommer komma mer och mer och mer.....
Allt för mig just nu. Jag har ju mycket jobb att göra!! ;) Ha re bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0