slide show

Sims 3 store, lösen glömt????

Tjena allesammans.
Det var en tjej som undrade hur man gör för att få reda på sitt lösen på sims 3 store igen om man har glömt bort det? (Vill du komma till sims 3 store nu? Klicka isåfall HÄR)
Jag tänkte göra en steg för steg beskrivning om hur man gör.
Sanningen är att man inte kan få veta vad man har för lösen men man kan få skriva in ett nytt om man har glömt det men kommer ihåg mail-adressen man använde till sitt konto!!!
Steg 1:
Gå in på sims 3 stores hemmsida såklart! (Länk ovanför inom en annan parantes)
Steg 2:
Klicka på ''Logga in''
Steg 3:
Klicka på ''Jag har glömt mitt lösenord'' i den lilla rutan som kommer upp.
Steg 4:
Skriv in din mail-adress i rutan som kommer upp!
Steg 5:
Klicka på skicka (jag vill inte visa min mail-adress så därför e den överstruken på bilden under)!
Steg 6:
Logga in på din mail-adress, nu har du fått ett mail från sims 3 store. Läs mailet, det finns en länk i det, klicka på den länken!
Steg 7:
Nu kommer du att komma till sims 3 store.
Skriv nu in det lösenord som du vill ha i den lilla rutan som kommer upp!
Steg 8:
Klicka helt enkelt på skicka!
Steg 9:
Logga in på sims 3 store med ditt nya lösenord!
Skicka gärna en vänförfrågan till 00emma!!
Hoppas att det hjälpte!
Play with life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0