slide show

Happy moment in my life!! :D

Just nu har jag ett vad jag kallar: ''Happy moment''
I prencip allting är roligt. Jag tycker till och med det var ganska kul att plugga till spanskan!
Jag vet inte varför jag är så glad! Jag kanske kan få ordning på två av mina problem med sims! Det är nog därför... Jag har frågat Fanta två frågor som jag hoppas att få svar på!!
Hon har en väldigt bra  blogg! Jag rekomenderar den starkt! ( fantasims3.bloggplatsen.se )
(Vi sims bloggare kan ofta mycket själva men det skadar aldrig att ta hjälp av andra...)
Nu e det så att jag tänkte ha en liten sak för mina kära läsare!
Jag tänkte ha en:
Hehe, tyckte att det var lite kul att göra en skylt till också... Ni får fråga på! Om jag får några frågor tänkte jag nog besvara dem på lördag eller måndag. Vi får se lite! Så nu är det bara att sätta igång! Fråga om allting ni undrar över på sims 3!! Ni kan fråga era frågor i en kommentar på alla inlägg som ni ser är med i kategorin Frågestund eller har Frågestunds skylten...
Jag har gjort några andra nya kategorier också, dessa är alla jag har gjort idag: Frågestund, Årstider, Nytt
Jag tänkte börja skriva lite olika inlägg om aktiviteter, speciella dagar, de olika årstiderna etc. Ni får hålla utkik! Än så länge så kan jag visa er skylten somjag har suttit och pysslat med nu:
Vad tycker ni om de olika skyltarna? Glöm inte bort att ni kan be mig om designers också! Jag fixar helt gratis. Ni behöver bara säga hur många bilder ni vill ha, färger och skicka några bilder som ni har sim förslag som kan vara med. SKicka också eran ''slogan'' så att jag kan sätta in den i headern. Om ni skriver en kommentar att ni vill ha en design så kan jag skicka mer info på samma kommentar och också skriva min speciella ''design e-mail'' till er. (Ett e-mail konto som jag ska skapa såfort jag får en fråga om en design)
Kom ihåg att skicka alla frågor ni kan komma på och fråga gärna efter en design till din blogg också. Bloggen behöver inte handla om sims bara för att min gör det. Den kan handla om allt från Himmel-Jord. Alltså i princip vad som helst... Jag har dock mina begränsningar ska ni veta... Innnan jag gör en design till er vill jag också kolla på eran blogg. Så jag kan ta reda på lite om eran stil och sånt! Hoppas ni vill ha en design och hoppas också att ni har riktigt många frågor att komma med!! Ha re bra!!"

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad heter du? Nee bara skoja... Vilken är din favorit sims 3 årstid, bilder??

Svar: Än så länge vinter! Helt klart. Vet inte riktigt varför... Bara älskar den! Jag ska göra ett inlägg om vintern snart!
None None

2012-11-30 @ 17:25:30
URL: http://fotobyfelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0