slide show

Tävling!!

Hej mina små läsare!
Har ni haft det bra? Som sagt ska jag skriva om årstider snart men jag måste först hinna utforska årstiderna och aktiviteterna för att ge er riktigt bra inlägg om dem.
Rubriken säger tävling men det är inte så att jag ska ha en tävling. Jag är med i en tävling.
Jag kan länka till inlägget. Klicka HÄR för att komma till inlägget.
Vill ni se mina bidrag?? Ni får se dem vad ni än svarar för nu tänker jag visa dem. :D
Bild 1. (tema kärlek) :
Bild 2. (tema natur) :
Bild 3. (tema en sim som liknar dig/ en sim som du gillar, jag valde: En sim som du gillar) :
Bild 4. (tema så rolig som möjligt) :
Bilderna är ej redigerade, man fick inte redigera dem. De kanske inte är världens bästa bilder men jag blev ganska nöjd med mina bidrag. Nu ser jag att vinnaren kommer att utses ungefär 6 dagar före min födelsedag!! :D
Håll tummarna för mig alla läsare!! :D Ha re bra! (Hoppas jag vinner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0