slide show

Dag 21

Dag 21. Spela i generationer eller spela på olika familjer?
Spela i olika familjer! Jag tycker att det blir lite tråkigt att spela i generationer efter ett tag.
Jag vill ha en annan stad ibland och lite variation på familjer och sånt.
Hmm.. Jag tror faktiskt inte att jag har en passande bild till den här. Eller kanske en, det är en bild på en mamma och ett barn. Eller jag tror att jag har den kvar. Här är den...:
Om ni undrar varför barnet har en helt annan håtfärg så är det för att pappan har den hårfärgen.
Hoppaa ni gillar min blogg fortfaranade. Jag förstår att det är lätt att tröttna på den här bloggen men snälla stå ut. Ha re bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0