slide show

Dag 25

25. Vilket är ditt favorit spöke/ sätt att dö på och varför?
Hmmm.... mitt favoritspöke et jag inte men favorit sätt att dö på måste vara av ålder. Jag känner att jag vill att mina simmar ska få leva sina liv helt ut. Jag vill inte att dom ska dö en för tidig död. Så jaaa... Mitt favorit sätt att dö på är av ålder!! 
Detta inlägg var inte så roligt men jag har haft läxor och så har jag varigt och ridigt idag... det är inget jag gör i vanliga fall men idag gjorde jag det med min kompis.
Ni kanske ser att det ligger ett spöke i sängen? Det är typ den bästa bilden jag har på ett spöke förutom en som jag redan har visat er. För i övrigt så är nog mitt favorit spöke det som har drunknat. Jag tycker om dom, vet ej varför....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0