slide show

Dag 8.

Dag 8. Bygga och inreda hus, inreda färdibyggt hus, köpa helt färdigt hus, varför?
Jag skulle säga bygga och inreda hus. Man får ju bestämma allting själv då! Det  är inget som begränsar hus stora rummen ska vara, vad det ska finnas för rum, hur stort huset ska vara etc, etc...
Ni kan få en liten bild på ett (eller två) av mina hus som jag har börjat med från första början...
Alltså jag har byggt och inrett helt själv!
Blev ganska nöjd med detta hus faktiskt, vad tycker ni om det?
En liten gullig sak som står i trädgården på ett av mina hus...
Ha re bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG VAD FIN! KAN DU INTE LADDA UPP DEN PÅ EXCHANGE, SNÄLLA? <333
BTW, VAD HETER DU PÅ COMMUNATY? (STAVNING??)
KRAAAAAM <3

Svar: På store heter jag 00emmaJag kanske kan ladda upp den på exchange men just nu har jag lite problem med att göra just det så jag tror att du tyvär får vänta lite.
None None

2012-10-08 @ 19:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0