slide show

Ny blogg, ny blogg, NY BLOGG!!!!

Jag har en ny blogg... hehe.. Ni kanske förstår det med tanke på rubriken.
Min nya blogg har jag ihop med Felicia (fotobyfelle) och den heter: http://feemz.blogg.se/
Om ni vill komma till våran nya blogg så kan ni klicka vart ni vill på texten i detta inlägget.
Så nu kommer jag alltså sluta blogga på denhär bloggen men checka in den nya så hoppas jag att ni stannar kvar där istället. Jag har säkert tappat en massa läsare på de senaste dagarna men jag hoppas att några av er kanske är kvar och hittar dit. Vi behöver lite reklam för bloggen så säg till om du har en tävling som man kan vinna en länk i eller liknande. Hoppas det går bra för oss i den nya bloggen. Håll tummarna för oss!?!
Och kom ihåg; Klicka vart du vill på texten i inlägget för att komma till våran nya blogg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0