slide show

Balkong över pool!

Tjena, nu ska jag göra ett inlägg om hur ni gör en balkong över en pool eller vad man ska säga!
Detta är en steg för steg beskrivelse och jag börjar nu:
Steg 1:
Gör en liten pool som på bilden (obs inte så stor som du vill att hela poolen ska vara).
Steg 2:
Gör en terass precis bredvid poolen som på bilden här nedan.
Steg 3:
Detta är lite mer komplicerat men läs och titta nogrant.
Gör så att det ser ut som på bilden nedan (använd hammaren)
Fyll sedan i detta hål som bildats med golvplattor som på bilden nedan
Steg 4:
Gör likadant ända tills du e nöjd med storleken på ''balkongen'' så här såg det ut för mig
Steg 5:
Ta bort resten av terassen så att det blir som ett ''svävande golv''
Steg 6:
Bygg pool under det ''svävande golvet''
Steg 7:
Bygg et hus eller vad du vill, här är en bild på mitt resultat:
Klart!!!
Hoppas ni har nytta av detta.
Ha re bra, godnatt.
Play with life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0