slide show

INFO, VÄLDIGT VIKTIG INFO!!!!!!!!!!

Haha! Rubriken kanske är lite överskattad med aja. Detta e faktiskt viktigt!
Detta är nämligen ett informationsinlägg! Detta kommer att röra alla sims 3 spelare.
(Vilket jag antar e typ varenda människa som läser min blogg!)
Nu är ni säkert lite trötta på alla mina inlägg med bara massa bilder på hus och människor och sådant!
Det ska bli ändring på det från och med nu!
Det kommer så klart fortfarande finnas sådana inlägg men jag sa försöka att ge er mer tips om sims 3!
Det kan vara allt ifrån hur man blir en vampyr på snabbaste sätt, till hur man laddar ner kläder till sims 3!
Jag har tänkt visa fusk och kanske hur jag bygger ett och annat hus!
Om ni vill att jag ska skriva om någonting speciellt eller har någon fråga är det bara att kommentera eller skicka in en fråga till mig! Jag har tänkt att göra ett inlägg om en sak idag, men vi får se! Jag ska nämligen just börja att förbereda det med bilder och sådant där, så vi får se om det kommer idag eller någon annan dag!
Hoppas vi ses idag igen!
Om inte, tja, godnatt antar jag!
Play with life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0