slide show

Designers till er!

I detta inlägg ska jag inte bara skriva om: Designers till er!
Utan även: OMG JAG HAR SKAFFAT SUNLIT TIDES.
Mest om: Designers till er! dock...
Det är så att nu ska jag spela sims 3. (Wow vilken överraskning). Men jag har ju köppt sunlit tides (vanliga veritionen och inte guld) för jag fick 1000 simpoints i födelsedagspresent och 2000 i julklapp. (Mina föreldrar vet inte att man kan köpa simpoints myyyckketttt billigare på hemsidan). Så nu har jag köpt sunlit tides och har 255 simpoints kvar. Jag ska spela på den. (Jag vet jag sviker er med årstider men dom kanske får flytta in där istället med sitt hus och allt.) Så ska ni få en liten resencion på världen av mig då rå... Men det kanske ni förstod...
Så ska jag berätta en annan sak också. Ni kan få designers av mig nu mera. Ni kanske inte vill ha det? Men jag tycker det är en rolig grej och det kanske är någon av er som vill ha det? Aja, lite info kommer här:
Om du vill så kan jag även fixa in den på din blogg fast då måste du skriva inloggninsuppgifter d.v.s lösenord, användarnamn och om det är ngt annat. Om du använder annat än bloggplatsen och blogg.se får du fixa in designern själv. Hoppas jag får några mail. ;)
Ha re bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0